Březen 2011

31. března 2011

31. března 2011 v 18:08

POHYB

30min cardiokickbox, 300x švihadlo, 100x břicho, 100x vnitřní stehna, 50x kliky

JÍDELNÍČEK

snídaně: ananasová lehká@fit activia, křehký plátek, půl plátku sýra
svačina: activia lehká@fit nápoj, jablko
oběd: clz. bageta, dva plátky sýra, kousek salátové okurky
svačinovečeře: trocha rýže a masa na šťávě

JAK SE MÁM?

Rozhodla jsem se udělat výzkum. Když si dám tři gumové medvídky denně, když mám na ně chuť, tak jestli se dostaví víkendová žranice a nikdynekončící chuť na sladké. Možná jsem si odepírala mé oblíbené dobroty, a pak to skončilo přežíráním. Tři gumoví medvídci denně a žádná víkendová přežíračka? To by byl můj hubnoucí sen. I když 3 gumoví medvídci = 35kcal uáááá (Marcheline už přemýšlí, kterou nadávku na mě vytáhne :-D ) A přiznejme si, že gumoví medvídci jsou dobří na klouby a vlasy :-D
Škola? Jako vždycky... Hodně práce, samé nesmysly a nepochopitelná nakázání co se týče některých věcí. Už jsem si zvykla. Takže to nemá smysl rozebírat.
Hubnutí? Přichází můj oblíbený týden, kdy budu napuchlá jak slon a vážit o 3kg víc než vždycky. Určitě všechny víte, o čem mluvím. Jinak si myslím, že si váhu bohužel držím. Necítím se, že bych hubla. Každopádně se budu vážit až příští pátek a chtěla bych tam na začátku vidět 59kg. A já věřím, že se toho dočkám♥ Protože si to zasloužím!! I když, co z toho? Stejně si příjdu stejná jako v 68kg. Hubnutí je fakt divné.
Jdu vás okomentovat, pak cvičit a pak si zahrát pokr. Na to jsem se těšila celý týden, až na něj budu mít čas :-D

30.03.2011

30. března 2011 v 15:19

POHYB

2hod cyklistika

JÍDELNÍČEK

snídaně: activia lehká&fit, křehký plátek, půl plátku šunky
svačina: banán, mrkev, půl rohlíku, plátek sýra
oběd: zapékané brambory
svačinovečeře: krajíček chleba, tvarůžky

VČERA:
snídaně: activia lehká&fit, křehký plátek, půl plátku sýra
svačina: rohlík se sýrem
oběd: rohlík se šunkou
svačinovečeře: 2 křehké plátky, půl plátku sýra, jablko, mrkev
MIMO: 3 gumoví medvídci

JAK SE MÁM?

Jsem mrtvá z kola, jsem mrtvá a vyčerpaná ze školy, jsem vydeptaná ze včerejší hádky. Tak by se asi dal popsat můj život. Všechno stíhám tak tak a blog zanedbávám. Ukamenujte mě.
Kolo bylo super. Ani jsem moc nefuněla, jen mě hrozně bolí nohy!! Mé líné špekaté nohy :-D
Zítra opět nevím, jestli se sem dostanu, každopádně o můj boží jídelníček a zážitky určitě nepříjdete :-D V pátek vám to vše vynahradím.
A dala jsem si dneska zase tři gumové medvídky. Achjo. Nevadíííí.
Jdu vás oběhnout, protože to je důležitější než moje kecy :-D
Zatím♥

28. března 2011

28. března 2011 v 11:02

POHYB

30min cardio kickbox, 300x švihadlo, 100x břicho, 200x vnitřní stehna

JÍDELNÍČEK

snídaně: vanilková activia, ovesné vločky, jeden křehký plátek
svačinooběd: gulášová polévka
obědosvačina: krajíček se sýrem, mrkev
večeře: bílá activia, 2 křehké plátky, plátek šunky

JAK SE MÁM?

Nerozumím tomu, proč dokážu celý týden jíst hezky, a i když mě honí mlsná, tak si nic nevezmu. Ale začne pátek a já začnu žrát? Já už to nechci dělat. Já nechtěla ani tenhle víkend. Nechtěla jsem. Bylo mi špatně, ale já jsem jedla. Přejídala jsem se. Celou sobotu a neděli. Už to nechci zažít. Ale nejde tomu poručit. Tenhle víkend už tomu bude jinak. Dovolím si něco dobrého, protože bez toho bych to asi nezvládla, ale nebudu se přejídat. Nejsem přece tak slabá, abych to zase posrala, ne? Ještě teďka jsem z toho přežírání plná. Já už nechci. Nechci! Nechci! Nechci!
Proto obdivuju ty, kteří dokážou jíst hezky pořád a neposerou to. Kdybych měla jmenovat, tak je to určitě Cocktail ♪. Je to můj vzor a chci jíst jako ona. Nerozumím tomu, proč někdo dokáže takhle jíst a já ne?! Achjo.
Sorry, že jsem tu celý víkend nepsala a nekomentovala jsem. Neměla jsem náladu. Nešlo to. Styděla jsem se a ještě se stydím. Ale už končím s litováním a začnu se sebou něco dělat. protože já to chci zvládnout. JÁ TO ZVLÁDNU!!

FUCK!

27. března 2011 v 13:14
ozvu se zítra. 671461kcal víkend v plném proudu. oujé

26. března 2011

26. března 2011 v 10:03

POHYB

30min kardio kickbox, 300x švihadlo, 100x břicho, 200x zadek, 200x vnitřní stehno

JÍDELNÍČEK

snídaňosvačina: ovesná kaše s jablkem
oběd: španělský ptáček, brambor
svačina: jogurt, ovoce
večeře: pečivo, tvarůžky

JAK SE MÁM?

Včera jsem naprosto jistě věděla, že to nevydržím. Dala jsem si odpoledne trochu chipsů a asi 5 gumových medvídků. Dneska mám taky na něco hroznou chuť. Začla jsem jíst chipsy, ale pak jsem se sekla. Nechci si přece zkazit moje hubnutí. Doufám, že už do večera na nic mimo nesáhnu. Hrozně moc si to přeju, ale moje vůle trošku oslábla.
Jinak dneska večer jdeme posedět s kámošema, takže si dám nějaké to pivo. Takže víkend zase ve stylu dvacettisíc kalorií :-D Ono to už asi jinak u mě ani nejde. Zvykla jsem si.
Nechce se mi tu teďka nic psát. Kdyžtak ještě dopíšu edit odpoledne :-) Zatím.

25. března 2011

25. března 2011 v 12:26

JÍDELNÍČEK

snídaně: activia nápoj černý rybíz lehký&fit, kousek bábovky
svačina: krajíček chleba, sýr
oběd: špagety, kuřecí maso, mexická omáčka
svačina: bílý jogurt, ovoce
večeře: kousek pečiva, sýr, zelenina

JAK SE MÁM?

Hlásí se vám lenoch líný, který už dva dny necvičil!
Dnešní váha ukazovala cca 60,5kg, což je pouze o půl kila méně než před týdnem. Taky jsem opět měla přežírací neděli a cvičila jsem pouze dvakrát, takže se nemám čemu divit. Nicméně je i tahle váha uspokojující. Pan L. mi včera řekl, že mám úzký pas a mamka mi dneska řekla, že jsem musela zhubnout tak 5kg. Zhubla jsem sice trochu víc, mami, ale prostě jsem za tohle všechno ráda. Dává mi to sílu hubnout dál a dosáhnout svého snu! Nikdy jsem nevěřila, že bych dokázala takhle dlouho hubnout. Nevěděla jsem, že mám takovou sílu a vůli. Chci si poděkovat.
Jinak dole vám dám slíbenou fotku. První dvě fotky jsou můj dnešní outfit a druhé dvě jsou ty šaty, o kterých jsem zde psala :) Myslela jsem si, jak mi to všechno sluší, ale jak jsem to viděla na fotce, tak se děsím :-D Nepíšu to proto, abyste mi psaly, že to není pravda a že mi to sluší a bla bla bla. Tohle si fatk myslím. No nevypadá to nejhůř já vím, ale spíš si tam příjdu hrozně beztvará (chlapecká postava?) a v těch šatech (fotka zepředu) hrozně široká. Fuck it. I tak jsem s tím věím spokojená. Jsem hrozně kritická sama k sobě. Vím to.
Jinak dneska ač mám čas tak necvičím, protože se nechci spotit. Ráno jsem se sprchovala, myla hlavu a odpoledne jedu za mužem a nechce se mi znova koupat :-D Jídelníček zase trochu větší (bábovka a špagety), ale vlastně není. Nedávno jsme se bavily s Marcheline o tom, jestli jsme ještě vůbec normální. Jestli nejsme náhodou nějaké pseudoanorektičky. Jeslti nám hubnutí nevlezlo na mozek. Takže jsem si dala ráno bábovku, abych sama sobě ukázala, že jsem vlastně úplně v pohodě. Asi nejsem, když to takhle píšu haha :-D
EDIT: tu černou sukni, co je na fotce, jsem ještě v létě měla tak tak dobrou. Dneska jsem ji na sebe oblékla a měla jsem ji v pase dost volnou♥
Jo a ještě jsem chtěla napsat, že mám spolužačku, která je malinká, drobná a váží tak max 45kg. Prostě je od přírody hrozně hubená. Dneska si dávala na sváču 3 párky v rohlíku. Za prvé by se to do mě nevlezlo a za druhé, bych po tom přibrala 30kg :-D Jak je ten svět nespravedlivý že... :-D

24. března 2011

24. března 2011 v 15:52

POHYB

2 hod procházka, anything more

JÍDELNÍČEK

snídaně: dva kousky bábovky
svačina: tmavá bagetka se sýrem, mrkev
oběd: špenát, vařené vejce, brambor
svačina: ananasová activia
večeře: 2 sýrové tyčinky, křehký plátek, plátek šunky

JAK SE MÁM?

Dneska se mi zdá, že toho mám více, ale nevadí mi to. Po včerejšku, kdy jsem se bavila s Marcheline. Moje hlava si sice myslí, že dneska jím jako stará Luc, ale pořád to je jen poloviční jídelníček staré Luc. Vlastně ho mám malý, já vím. Zítra se vážím, tak doufám, že to dneska neposeru, protože mě honí MLSNÁÁ! Každopádně moc spokojená s dneškem nejsem. Víc jídla, míň pohybu... Nic moc :-D Ale fuck it.
Taky doufám, že budu zítra schopna přidat fotku mě v šatech, jak jsem slíbila, protože mi rodiče oznámili, že si berou dovolenou. Nechci se před nima fotit. Budu ráda, když se potajnu změřím. Uvidím, snad pojedou pryč podle jejich plánu. Kdybych ji nepřidala zítra, přidám ji v pondělí.
Co bych vám ještě dneska pověděla? Ve škole se mi celkem dařilo. No, jak se to vezme... Dozvěděla jsem se info, kterém jsem potřebovala a to považuju na naší škole za velký úspěch. Teďka mě čeká spousta práce do bakalářky a další spousta blbostí, tak se s vámi loučím a hezkým jídelníčkům zdar!
DON'T GIVE UP WHAT YOU WANT MOST FOR WHAT YOU WANT AT THE MOMENT.

správná svačina

24. března 2011 v 8:00
Pročítala jsem si internet a zjišťovala, jak správně svačit. Jestli jsou v pořádku jen jablka, či další ovoce a zelenina, jak to mnohé praktikujeme. Takže:

Svačina je při dietě důležitá a neměly bychom ji vynechávat, protože prý snižuje cholesterol. A také předejdeme přejídání a chutím.
Co tedy svačit? Je vhodné samotné ovoce či zelenina? Prý ne, tolik nezasytí.
Je tedy lepší sníst místo jednoho jablíčka dvě? Daleko lepší bude, když si k jednomu jablku přidáme plátek sýra (bílkoviny).
Další vhodnou svačinkou je bílý jogurt či tvaroh. Obě tato jídla jsou zdrojem bílkovin, které podpoří růst naší svalové tkáně. Obsahují také vápník, který ovlivňuje hladinu kalcitriolu, což zabrání ukládání tuku v těle a také jeho tvorbu.
Dalšími vhodnými svačinami jsou například cereálie, müsli či ovoce s jogurtem nebo racionální pečivo s méně tučným sýrem.
Svačina plní funkci jakéhosi překlenutí prostoru mezi snídaní a oběděm a oběděm a večeří, tudíž by ale neměla být nijak velká. Měla by udržet počet živin v těle, aby nedošlo k propadu. Svačina by teda měla zhruba tvořit 10-15% celkového příjmu.

Doufám, že vám tenhle článek něco dal. Já osobně si myslím, že zas tak moc nového jsme se tady nedozvěděly :-D Ale třeba někomu pomůže a zodpoví celoživotní dilema JAK SPRÁVNĚ SVAČIT?!

23. března 2011

23. března 2011 v 17:31

POHYB

1,5 hodiny nakupování, 300x švihadlo, 100x břicho, 100x vnitřní stehna; chtěla bych víc, ale nemám sílu
SKUTEČNOST: 1,5 hod nakupování, 600x švihadlo, 100x břicho, 100x vn. stehna, 50x kliky

JÍDELNÍČEK

snídaně: borůvková activia, 2 jablečené raciolky
svačina: mrkev, ředkvičky
oběd: sójový rohlík, sýr
svačina: hovězí vývar s játrovými knedlíčky
večeře: 2 nebo 3 křehké plátky, plátek sýra, nějaká zelenina

JAK SE MÁM?

Ahojte děvčátka♥ Těšila jsem se na vás a to jsem tu nepsala jen jeden den. Jsem zvědavá, jak se vám daří, takže to dopíšu a hned jdu omrknout vás :)
Dneska jsem měla dobrý den. Škola byla sice na houby (škola někdy není na houby?), ale pak jsem si zařídila praxi (KONEČNĚ) a jela si opět kupovat kabátek a boty na léto. Sice jsem nekoupila ani jedno, haha, ale místo toho, jsem si koupila letní šaty. Hrozně se mi líbily, ale říkala jsem si... Holka, to není na tebe, nemysli si o sobě, že ti to bude slušet. Ale zvědavost mi nedala, tak si říkám, že je aspoň zkusím. A pak se to stalo. Dala jsem je na sebe a zamilovala jsem se♥ Jsou lehounké, volné, letní, černé s kytičkama (jemný vzor) a hlavně dělají krásný pas. Jediná nedokonalost je ta, že ukazují světu mé nádherná půlmetrová lýtka a tučná kolena, ale to ještě dopiluju. Pak to bude dokonalé. Já budu dokonalá. Nemají ramínka, takže do nich asi bez podprsenky? Pro mě zvláštní pocit, ale příjde mi to hrozně sexy :-D V pátek společně s váhou a novými mírami (doufám, že mě překvapí a aspoň jedna míra bude o blbý půcentimetr menší) vám tu přidám fotku mě v šatech :)
Taky jsem si dneska koupila křehké plátky. Jedny obyčejné a druhé kukuřičné se sýrovou příchutí a ty mají paradoxně méně kalorií než obyčejné. Prosím holky, které už mají zkušenosti nebo toho ví o hubnutí více než já... Můžu si dát třeba dva plátk na večeři? Myslím si, že jo, ale chtěla bych váš názor :-)
Děkuju za pochvalu fotky. Moc jste mě potěšily. Ale je to hezká fotka, skutečnost je poněkud jiná :-D Víte jak to je...
Děkuju, že jste♥♥

zdravá večeře

22. března 2011 v 8:00
Zrovna sedím ve škole a těším se, až ta blbárna skončí. Potom jedu za panem L., takže jsem vám tu přednastavila článek o tom, jak zdravě večeřet :)

ZÁKLADNÍ PRAVDILA:
  • večeře by měla představovat pouze cca 20% denního energetického příjmu - tedy méně než snídaně
  • večeři jezte nejpozději 2 hodiny, raději 3 hodiny před spaním
  • večeře by měla být snědena v klidu, jako jakékoliv jiné jídlo
VEČEŘE & REDUKCE VÁHY:
Při redukci váhy je velmi důležité jíst pravidelně a žádné jídlo nevynechávat. Organismu tím dáváte najevo, že má dostatečný přísun všech živin, nemusí se obávat krize z jejich nedostatku a nemusí si tedy tvořit "zásoby". Tělíčko v takovémto případě raději sáhne do tukových zásob, aby pokrylo energetické nároky na provoz. V případě, že večeři vynecháváte, ošidíte organismus o zdroj důležitých živin a také o zdroj energie - škodíte si tedy dvakrát. Výsledkem je, že organismus bude brát energii pro svou činnost spíše ze svalů, protože tuky si bude šetřit "na horší časy". Výsledkem tedy bude úbytek svalové hmoty, nikoliv tuků.
Oblíbenou večeří při redukci váhy je zeleninový salát. Má přece tolik vitamínů a žádné kalorie! Ale… salát neobsahuje žádné bílkoviny a kalorií je tak málo, že rozhodně nepostačí na pokrytí energetických potřeb organismu až do snídaně. Výsledek je tedy jen o málo lepší než při vynechání večeře.
Zelenina rozhodně k redukční dietě patří, ovšem měla by být doplněna bílkovinou (nemusí to být kus masa, službu prokážou luštěniny, bílý jogurt či čerstvý sýr nebo vajíčko, nejlépe na měkko).

CO BY TEDA MĚLA SPRÁVNÁ VEČEŘE OBSAHOVAT?
  1. zelenina - co nejčerstvější syrovou nebo šetrně upravenou tak, aby se v ní zachovalo co nejvíce vitamínů, minerálů a dalších cenných látek (nejlépe v páře)
  2. bílkoviny - jsou tráveny pomalu, tudíž zasytí na delší dobu a organismus z nich čerpá dostatek materiálu na opravy buněk, svalů atd., zejména pokud jsme byli odpoledne sportovat
  3. sacharidy - jsou důležité pro pálení energie večer a v noci; pokud večeře neobsahuje dostatek sacharidů, organismus bude na "noční provoz" čerpat energii ze svalů
  4. tuky - pokud večeře obsahuje tuky, měly by to být výhradně tuky zdravé - tedy nenasycené - např. lžička olivového oleje v salátu, troška semínek pro oživení přílohy či mořská ryba