07. dubna 2011

7. dubna 2011 v 13:59

POHYB

cca 25km na kole - nakonec to bylo víc jak 30km

JÍDELNÍČEK

snídaně: clz. pečivo, plátek sýra splněno plátek šunky navíc, nevadí
svačina: banán splněno
oběd: rizoto splněno
svačina: activia jogurtový nápoj lehká@fit, jablko splněno měla jsem jen 3/4 toho nápoje without jablko
večeře: krajíček, 1/2 vařeného vejce NEBO 2 kolečka tvarůžek, zelenina splněno krajíček, 1 a půl kolečka tvarůžek, salátové listy, půl kyselé okurky (byla hnusná)
MIMO: jeden gumový bombón, jeden čoko bombón z bonboniery, 0,3dcl kofoly - až na tu kofolu jsem spokojená

JAK SE MÁM?

EDIT: pod perexem plán na zítra, děkuji vám všem za rady♥

Měla jsem tu napsaný krásný článek plný deprese a nechtíc jsem si vypla celý prohlížeč. Když se daří, tak se daří. FUCK.
Dneska ráno jsem vstala a když jsem se na sebe koukla do zrcadla, viděla jsem obézní velrybu, kterou když někdo uloví, tak bude mít zásoby sádla a tuku na 10let dopředu pro celou vesnici! Super. Kde se podělo to bříško, co znáte z fotek? Proč je místo něj nafouklá beztvará věc? A proč mi přetékají boky z kalhotek? Zadek a nohy si radši popis ani nezaslouží... Jo, tak se cítím. Mám hubnout a cítit se čím dál tím líp a né kynout a být víc a víc nespokojenější. No nic, zítra se vážím a vím, co tam bude, takže se netěším. Ani měřit se mi radši nechce. Fuj.
To byla první deprese. Teď příjde na řadu ta druhá. Mám naplánovanou dokonalou 25ti kilometrovou trasu na kole. Což o to, 25km není na kole vůbec moc, je to spíš málo. Ale problém je v tom, že se mi chce spát. A to jsem ještě ani nevyjela. Takže bude velký úspěch, když to dneska všechno zvládnu. Když neabsolvuju mikrospánek, čímž bych způsobila kolizi a následné zranění hlavy či odřená kolena. Když nezmoknu, protože to počasí tam venku mě poslední dobou nemá rádo. Když přijedu domů a nevyžeru ledničku. Úplně vím, že mám na to náběh. Unavenost + sport = vybílená lednička. Jednoduchá přímá úměra. Tím se dostávám k dalšímu tématu a to, že musím upravit své dopolední jídlo. To, že snídám jogurty (oukej, dneska chleba, ale stejně to bylo na houby) a dám si na svačinu ovoce nikam nevede, protože se akorát svíjím hlady, trapně mi kručí břicho a potom jsem hladová celý den (pokud zrovna nesvačím odpoledne dort, ze kterého je mi na blití ještě další den ráno, protože je neskutečně sladký) a k tomu ještě unavená, protože mám nedostatek ranní energie. Jenže se naskýtá otázka JAK MÁM TEDA DOPOLEDNE JÍST? Aby to bylo v rámci hubnutí OK a v rámci mé tělesné kondice OK? Házejte tu nápady na snídani (6:30) a svačinu (10:00). Budu vám moc vděčná!
Konečně jedna dobrá zpráva. Teda aspoň pro mě. Pan majitel z praxe mi řekl, že jestli se jim ten podnik rozjede, tak mě tam bude chtít na léto na brigádu. LIKE THIS!
Krátká rada na závěr: NELIJTE SI KEFÍR DO KAFE. ZDRCNE SE.

PLÁN NA ZÍTRA:
snídaně: vanilková activia, trocha ovesných vloček?
svačina: krajíček chleba (nebo půl, ještě uvidím), šunka, sýr, zelenina*
oběd: rizoto
svačina: jablko, 1/4 activia lehká@fit nápoje
večeře: clz. rohlík, sýr

*mamka dneska nachystala na večeři takový obložený chleba (šunka, sýr, zelenina), tak jsem to dnes už navečer odmítla a řekla jsem, že si to dám zítra na sváču. nic extra kalroického to není, takže no problemo. každopádně s jogurtem na snídani jsem nepoučitelná :-D ale tak když si dám pak ten chleba, tak co už. myslím, že hladem trpět nebudu :)
 


Komentáře

1 Vuittonka™ Vuittonka™ | Web | 7. dubna 2011 v 14:05 | Reagovat

skvelý jedálniček ;-)

2 Marcheline Marcheline | Web | 7. dubna 2011 v 14:52 | Reagovat

Ahooj miláčik, hele jako jsme na tom stejně, teď tu chodím jak mlsný kocour, co bych sežrala, ale vydržíme to, jasan! A jeden bonbon je ok, tím se fakt nestresuj.:-)
No a k tvému dotazu na svačinu, hele já to dělám teď tak, že buď si k tomu dám piškoty, nebo raciolky, nebo teď si dávám ty dětské přesnídávky, jogurt mě právě vůbec nezasytí a ovoce samotné taky ne. Do jogurtu si kdyžtak hoď vlákninu, nebo si k němu dej ovoce, to je ok.:-) Já praktikuju spíš ty nápoje nebo nízkotučné kefíry, je to o hodně lepší. No prostě znáš to.:-)
Tvl 25 km ti přijde málo na kole? Já ujedu 2 a umírám a mám pocit, že zdechnu.:-D Nee to kecám, ale 25 je jako pořádnej kus cesty. A to říkám pohyb mojí procházce, haha fakt.:-D
Co se týče snídaně, tak já ti moc neporadím, víš že snídám normálně, co dům dá.:-) Jsem zvyklá na buchty a tak, a toho se asi nikdy nezbavím, nebyla jsem schopná najet na musli a cereálie, ale jestli ty to zvládneš, tak je to dle mě nejlepší.:-) Vlastně jeden čas jsem si dávala bebe dobré ráno, k tomu kousek ovoce a skleničku mléka a dost mě to zasytilo, překvapivě.:-)

3 sharyline sharyline | Web | 7. dubna 2011 v 15:08 | Reagovat

:-D fakt jsi mě pobavila :-D! A ten kefír na závěr, no je to i logický,že když je kyselej,tak se zdrcne :-D, ale zkušenost dobrá.
Chceš poradit? Chutná ti ráno müsli s mlékem nebo jogurtem? Mě to totiž zasytí na dlouho/nebo zkus Dobrou vlákninu od Bona Vity, není tak sladká a není po ní hlad. Jestliže máš oběd třeba až v 1 nebo tak nějak tak si klidně dej rohlík. Myslím, že dopoledne abys neměla hlad se to může. Sama vím,že na gymplu jsem si takhle dávala sváči a neměla jsem pak odpoledne vlčí hlad :-).

4 over-and-over-again over-and-over-again | Web | 7. dubna 2011 v 16:12 | Reagovat

ÁÁ bezvadné, jak to plníš, hlavně se nám blíží víkend, ale my to zvládneme, žejo :DD musíme už :DD kapituluju s tebou :DD deprese? neměj depku!! to se mi stává taky, ale třeba píšu někomu dlouhý email nebo zprávu a najednou si to omylem vypnu :D nasrat fakt!!  jestli si viděla velrybu , tak já tam každý den vidím PANÍ VORVAŇICI OBROVSKOU!! :D a Luc, úsměv, řekni si číslo večer před spánkem, který tam chceš mít a hodně si ho přej a ráno vstaň s úsměvem na tváři a uvidíš ho tam :)) ano, asi jsem praštěná, ale mě to jednou zafungovalo a viděla jsem tam 61 :D ale už je zase v nedohlednu :// grr :D takže bych ti asi poradila, kolo nech být dneska, když se takhle cítíš a jdi se projít s milým, nebo klidně sama :)a nebo si jdi na chvilku lehnout, opravdu to pomáhá .) a místo kola zkus posilování dnes, a zítra jdi na kolo, hlavně ať se cítíš líp :))) přesně! s těma jogurtama souhlasím, jelikož jsem měla to podobné, a od té doby upřednostňuju ovesné kaše... ale četla jsem , že pak máš chuť jíst, ale tak třeba to byl jen pocit :);)  a přece jen kručení není nic příjemného, takhle mi kručí ve škole o hodině ticha :D úplně nejvíc piju :D a stejně za chvíli znova.. na ho.. :DD ráda bych ti poradila, ale tak to nevím jestli by bylo zrovna ideální, ale tak zkus si třeba vzít na svačinu zeleninové saláty a kus pečiva k tomu, přece jen menší hlad než po ovoci, nebo třeba rýžové chlebíčky a k tomu ovoce, jogurtové nápoje, atd. sama ale určitě víš :D a k snídani jsem pro kaši , tousty, lupínky, ovocný salát politý jogurtem, bebe, cokoli co zasytí aspoň na ty dvě hodiny :);) ooo! doufám, že ti ta brigádka výjde :)) a s tím kefírem díky za radu :D sem ještě nikdy nezkusila, ale tak člověk nikdy neví, co objeví místo mléka v lednici :DD mám chuť na kefírový pokus, zrovna dneska tu mám kefír :DD

5 Eloise Eloise | Web | 7. dubna 2011 v 16:41 | Reagovat

Měla jsem malinogrep, ten je nejlepší. Ale mohli by udělat nový příchutě, třeba jahodu... nebo borůvku... aaah :-D Jinak já mam opačnej problém - ráno nic jíst ani nemusim, ale odpoledne? žrala bych furt :-( hrůza. Mě se ráno nejvíc osvědčila ovesná kaše od Emca (či koho) nebo ta buchta do hrnku (ale chápu, že "vařit" jí každý ráno asi nebude ok)... no nebo něco celozrnnýho na tu desátou. Z banánu jsem taky dlouho sytá. Naopak když si dam jogurt, tak můžu za půl hodinky jíst znova :D

6 branhamelka branhamelka | Web | 7. dubna 2011 v 18:31 | Reagovat

Svůj ranní pohled do zrcadla bych nepopsala líp... snídaně a svačiny moc neřeším - prostě se dopoledne nezastavím, takže nemám vůbec čas kontrolovat, jestli mi kručí v břiše! Zkus třeba vejce na tvrdo a sýry a šunku - nekombinuj ale s pečivem... tak zdar!

7 B. B. | Web | 7. dubna 2011 v 20:01 | Reagovat

Vidím to teď stejně jako ty. Místo hubnutí kynu, jsem neustále unavená a nevím co s jídelníčkem. Já dopoledne jíst moc nemusím, což by se ale mělo, dopoledne to nevadí. Jenže já to pak doženu odpoledne, viz mé dva poslední jídelníčky. :/

Jezdíš na kole sama? Taky bych chtěla, jenže sse mi moc nechce jezdit samotný. Prostě jen tak vzít helmu a někam vyjet...

8 sharyline sharyline | Web | 7. dubna 2011 v 20:37 | Reagovat

Jasně, že ráda spřátelím :-), přidávám si Tě :-P.Zdá se mi to na zítra ok, díky tomu chlebu bys měla mít hladík dopoledne :-).
Borůvkový cottage chutná jako borůvkový jogurt, zase tak sladký není, je to příjemná varianta,když máš chuť na sladké.

9 Blackberry Blackberry | Web | 7. dubna 2011 v 22:43 | Reagovat

měla bys na sebe být mírnější. tyhle narážky na sebe sama a ta věčná nespokojenost, to nikam nevede. musíš se naučit mít se ráda. vím, že ti to zní naprosto nemožně, ale je to možné a je to dokonce nutné. opravdu. hubnutí začíná v hlavě. a tam je to třeba míti srovnané. zlikviduj stres a začni dělat věci co se ti líbí a baví a pečuj sama o sebe. vypisuj si, co se ti povedlo, pochval se. já vím že to asi zní divně, ale potřebuješ to :) pak se ti bude hubnout daleko líp, bude tě to bavit a nebude to takový mor!
co dopoledne? abys neměla hlad hned co přijdeš do školy, je důležitá velká snídaně! co mě osobně naprosto nasytí na dlouhou dobu jsou jáhly! normálně 3 lžíce jáhlů si uvařím v mléce (15-20 minut) s nevrchovatou lžící třtinového cukru, a do toho si můžeš dát co chceš, jakékoliv ovoce, ořechy, skořici, javorový sirup či med. kolikrát nesním ani tuhle porci. 3 lžíce ti přijde málo, ale počkej, jak to do sebe budeš rvát :D
a kdyby se ti nechtělo si tak složitě vyvařovat, tak i tak velkou snídani. třeba müsli s mlékem, kus ovoce a hrnek čaje nebo kafe. a dopoledne pak zase kus ovoce a třeba krajíc chleba s gervais. musíš mít vždy dvojkombinaci, ne jenom jedno, třeba jen to ovoce, nebo jen ten chleba. a ještě jsem si vzpomněla, že snídáš jogurty. ok, tak tedy jogurt a třeba si do misky udělej ovocný salátek. tam je spousta vlákniny a to tě zasytí. co já vím, třeba pomeranč s kiwi, nebo cokoliv co ti chutná :) snad to půjde.

10 lamylucy lamylucy | Web | 8. dubna 2011 v 5:33 | Reagovat

Nebud v depresi, Lucinko moje!
Jeden z duvodu, proc se nekoukam do zrcadla :) Asi bych mela zacit, abych se nejak hnula :/ ....  Ale ty se nemas za co stydet! :))
Ta druha deprese - koukam, e se ti to povedlo prekonat. Podle me teda jis malo, kotatko :) Nejde o to, ze tam mas cokoladovy bonbon ( to aby ses s nim neohanela :D) ale jde o to, ze nevim, co je u tebe krajicek, ale ja si predstavuju strasne tenouckej malinkatej chlebik, takze jsem z toho takova nervozni. Ze jis jak vrabecek, berusko.

Ja si vzdycky davam ty moje snidane a zasyti me to fakt hodne. Ono to ovoce dal svoje :) Vic nez banan treba zasyti jablko, proto ho davam k svacine.  Jde o to, v kolik pak mas obed. Ja mam obed 3 h po svace, takze ja jsem v cajku. Ale jestli ho mas pozdeji, myslim, ze neskodi, kdyby sis vzala treba boruvkovy cottage a jedla ho lzickou (ten by mohl byt docela zasycujici, ne?) nebo pulkou rohliku nic nezkazis (rekla bych i jeden rohlik, ale zalezi na tobe). Asi jsem ti moc neporadila? :D Ale ja vzdycky jidavala takhle, i v CR :)

11 Blackberry Blackberry | Web | 8. dubna 2011 v 8:33 | Reagovat

ok, dobře :) asi máš pravdu, neznám tě. neznám nikoho tady. většinou reaguju na to, jak mi ten článek- anebo několik článků co si na blogu přečtu a z toho něco vyhodnotím. ale občas to tak ve skutečnosti ani není :) pokud si myslíš tedy, že je vše v pořádku, tak dobře :) jen mě překvapuje, že přece jenom jsi zhubla už co já vím kolik, ale určitě jsi něco zhubla :) a pořád se shledáváš být obézní velrybou :) to já jsem třeba byla třikrát na vacushape a už se cítím nějak o něco lépe, nevím, či se mi to zdá, ale mám pocit, že to možná už začalo pomáhat, na druhou stranu, možná, že to jenom CHCI vidět, možná je to jenom klam a ve skutečnosti si to i myslím, že se zatím s mým tělem nic nestalo, jen mám lepší pocit. většinou je to cvičení, které mi zajistí lepší pocity ze sebe sama. ani ne tolik jídelníček. ten teď nějak moc neřeším, třeba včera jsem si dala kousek tvarohového dortu s jahodami k obědu :) ale chci ho upravit. chtěla jsem ho psát na blog, ale nevím nevím, jestli by to všechny mé čtenářky zajímalo :)

12 Kat Kat | Web | 8. dubna 2011 v 9:13 | Reagovat

ja som tiež nevedela ako mám dopoludnia jesť...najhlavnejšie je ráno priať nejaké sacharidy (teda tak mi to aspoň povedal môj spolužiak :-D ) a ja som tiež zvedavá ako zvládneš to dance cardio od tracy...ja som vydržala asi 10 minút :-D  ale ńajblbšie pre mňa je, že nemám dostatok miesta aby som to mohla cvičiť

13 Marcheline Marcheline | Web | 8. dubna 2011 v 10:23 | Reagovat

Ta Tracy vypadá drsně, taky bych jí zkusila ale ty stahuješ přes torrenty, viď? Já bych teda zdechla, ale zkusit bych to chtěla.:-D
Ty krááávo ty včerejší fotky? Být kluk, tak mi stojí až do rána!:-D Vole, máš božskou postavu! A neser mě s tím, jak jíš jak vrabec, ty tvoje snídaně aj. mě dostávají do kolen.:-P Fakt, trošku přidej, ať se vyhneš jojáči... Vím, říkám ti to furt, takžeee... mě neposílej do prdele.:-D Pls:-D

14 Marcheline Marcheline | Web | 8. dubna 2011 v 10:25 | Reagovat

Bože, moje komenty jsou čím dál sprostší, a to ze mě má být dáma a právnička? To je úroveň.:-D
Jo a tenhle víkend neposerem, jo?

15 Marcheline Marcheline | Web | 8. dubna 2011 v 10:25 | Reagovat

Awesome, další sprosté slovo.:-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama